deletedmom211 Kızlar ben 14+5 günlüğüm doğumun 24 mayıs ben hayla cinsiyet öğrenemedim sizin cinsiyetler kız mi erkek mi sohpet edelim
Sedafirat deletedmom211 bende 14+4 canım daha bende öğrenemedim ya artik diğer kontrole gittiğimde öğreniriz inşaallah 😍👼
DenizGmYurtta deletedmom211 canım benim de 14+5 erkek bebeğim olacağını öğrendim 👶👶 kontrole giderken çikolata ye git bebiş direk gösteriyo 👍👍
Busraaras deletedmom211 bende 16+2 mayısın ilk veya ikinci haftası gibi doğum kısmet olursa doktorum 2 hafta önce %90 kız dedi aralığın 7 8 gibi kontrolüm var ozaman net öğreniriz demişti doktorum hamileliğim çok iyi geçiyor çok şükür sizlerde durumlar nasıl hanımlar ☺
Ygmur_ deletedmom211 benim de 17+5 hafta ama hep doktorlar cinsiyetini degisik soyluyo stres yapmamak elde degil
Sedafirat deletedmom211 az kalmis senin kontrolüne bu sefer gittiğimde popusunu döndü bebeğim utandı göstermedi bakalım bu sefer bol bol çikolata yiyip ve vişne suyu icecem öyle hareketleniyormus
Cetukar Busraaras ayyyy bende 16+3 ☺☺ Banada %90 kız dedi, 8 aralıkta gel dediiii 🤭😂😂 ama ben 4 aralıkta gidicem dayanamıcam sanırım🙈🍭🤰🏻
Busraaras Sedafirat kimisi ağır geçitor gerçekten benim arkadaşım daha 1 aylıkken gözleri kanlanmıştı bacakları ağrıyordu ağır geçiyor gerçekten kimisi allah yardımcınız olsun🙏
Neslisah84 Mrb 15+2 benimde oğlum olacak kısmetse Yen'i öğrendim kesinlikle çikolata yiyin kıpır kıpır oluyorlar maşalah 20 mayıs benimde Allah'ın izniyle 🙏
Neslihan0910 Merhaba benimde 15+3 bugün gideceğiz bakalim cinsiyetini öğrenmeye çok heyecanlı 😇😇 banada 20 mayis demişti doktor
Neslisah84 Neslihan0910 aa cok yakın tarihlerimiz 😊 Kesinlikle çikolata yiyin erkekse hemen gösterir yavrunuz☺
deletedmom211 Benim çok şükür çok iyi herşey arafa sadece karin bel ağrısı oluyor canım mayıs bebekleri ERKEK sanki hep tam tersi olan varmı 🤣
Sedafirat Busraaras ayni şekilde canım benim artik gözlerimden yas geliyor normalde de hasta kolay kolay olmam olunca da çok agir geçerdi simdi bel ağrısı da geçti tam oldu daha yataktan çıkmadım saat 2 olmuş
ygmr FerhanSerkanEilmez ogulusumu yerim😘su detayli ultrason renkli falan olan ne zaman yapiolar uarin gittigim yaparmi acaba yapmazmi