Esraoztemir Arkadaslar 30+5im her gece kesin 3.40 da kalkiyorum veya erkende olabiliyor tuvalet ihtiyaci yuzunden ama sonrasinda uykuya dalamiyorum. Uykum var esnemekden agzim yirtiliyor nerdeyse ama uykuya bir turlu dalamiyorum. Sizlerde boyle olan varmi?
SemaOnur Esraoztemir 30.haftadan sonra malesef öyle oluyo bende 33 haftalık hamileyim normalde hic aralıksız uyuyan uykuyu çok seven biriyken şimdi gece kaç kere uyandığımı bilmiyorum bile uykuya tamamen dalamıyorum bazen hic uyuyamıyorum 😔
Kubraa4334 Esraoztemir aynı benimde 2.40😂 ve uykumu açmamak için gözüm kapalı gidiyorum tuvalete yine de dalarken çok zorlaniyorum
aysgl24c Esraoztemir ben de başından beri oyleyim..zaten 2 3 gbi yatiyrm sabah 5 te falan uyaniyrm tuvalet ihtiyacın için gitsem bi dert gitmesem bi dert😒 tam uyuyacagm saatte de kalkıp ise gidiyorm.zor ya😵
Hnfth Esraoztemir 31+4üz bizdede durumlar aynı gece en az 2defa kalkıyorum lavaboya sonra uyu uyuşabilirsen 🙄🙄🙄🐣🤰
Mutlulugum Ben 12+3 ve hamile oldugumdan beri gece 2 de uyaniyorum. Alarm kurmus gibi. Cok tuhaf saniyesi bile gecikmiyor🙄🙏🏽💋
Esraoztemir SemaOnur aynen canim bende oyleyim . Esim 6.30 da ise gidiyor ben 7de anca uyuyorum istersem 10 a kadar uyuyum ama o gece uykusunun yerini almiyor. Doguma kadar sabrederim diyoeum ama dogumdan sonrada bebek uyutmayacam😃
Esraoztemir Kubraa4334 aman Allahimmmm bende oyle 🤣 ben suan Avustralyadayim. Ve burda tukriye arasinda 7 saat var. Ve suan saat 5.37 3.40 da kalkmistim. Artik uyuyamayinca buraya yazayim dedim😁😀
Esraoztemir aysgl24c ayy canimm seninkide cok zormus bide ise gidiyorsun. Bende dil okuluna gidiyordum ama artik gitmiyorum uykumu alamayinca derste uyuyorum
Kubraa4334 Esraoztemir Yaa en azından zamandan kazanıyorsun ben gecenin köründe yazsam kimse cevap vermez millet uyuyor yaa😂😂
Melisct94 9 haftalığım ama bende sürekli gece uyanıyorum tuvaletimi yapıp yatıyorum ama 1-2 saat sonra anca dalıyorum 😔
Esraoztemir Melisct94 seninkide ilk haftalarda normalmis. Simdi okudumda. Ilk haftalarda hamileligin heycani devam edermis o yuzden beyin aktif dusunceli olurmus. Herhelde bende doguracam korkusuyla beyin aktif 😀😀🤣
aysgl24c Esraoztemir aynen olu gibi gidiyrm ise bende isyernde bazen bi 20dakika falan uyuyrm arkadaşlar sağ olsun idare ediyorlar ole bole....
Melisct94 Esraoztemir Ah bilemicem ama cıldırcam kasıklarımın agrısınla uyanıom zaten hadi kalk tuvalete diye 🤣🤣
Esraoztemir Hnfth herhalde hamilelik sonuna kadar boyleyiz kardesim 😃😄 annelik gercekden zormus anladim
Pelinnn 34 haftalık olduk 3 haftadır aynı durumdayım uykusuzluktan ölüyorum resmrn göz sltlarım mosmooor migrenim tavan yspmış durumda ama yinr de gram uyku yok 😖😖😨😨🤦🏻♀️ ağrılar kasılmalar uyuşmalar da cabası 😔😔🤯
Esraoztemir Pelinnn ayni ayni bir de kasilmalarim var ara sira arka makata cok baski oluyor bende. Zaten saga sola donerken hışım cikiyor birde uykusuzluk. Valla ayni zombi gibiyim . Yazik esimde uyuyamiyor benim yuzumden
seyydac Esraoztemir 32 haftalıgım ben de aynıyım yaa ezan okunuyor hava aydınlanıyor hala dönüyorum yatakta 🙄
Esraoztemir seyydac ama cok sinir bozucu birsey demi. Ayy valla bende tek bende zannediyordum. Okudumda kendini zorlamayin uyumaya diyor kalkin dus alin biraz oturun kitap okuyun az tv izleyin yaziyirdu
Bnarinn Esraoztemir 30 dayım keşke bşr kere kalksam 5-6 ve çalışıyorum bide sonra sabahları gelde kalk 😏
Esraoztemir Bnarinn ayyy valla calisirkende daha zor gecer hamilelik. Allah yardimciniz olsun canim. 🤗😘 Bende okula gidiyordum ama dondurdum artik. Uykusuz gidilmiyorki
Esraoztemir aysgl24c ben bide yabanci yerdeyim yabanci okul yeni ogreniyorum dili derdimide anlatamiyirum. Uyusam herkesin gozu uzerimde
MerveKontakay Esraoztemir bende öyle malesef 2 saat önceden su içmeyi bırakıyorum aşırı susamadığım sürece yoksa gece yatamıyorum
Esraoztemir MerveKontakay o benimde aklima geldi ama sanki bebek susuz kaliyormus gibi bir psikilojiye giriyorum. Derleya suyu bol icin diye.