Bilinmiyor kimse size sormamış ki acıyıp acımadığını, kendiniz post açıp deneyiminizi yazmışsınız. Sonra da herkes tedbirli olsun diye böyle anlattım yazmışsınız. İkisi arasında bir bağlantı yok bunu anlatmaya çalışıyorum; tedbirli olan da olmayan da bu testi yaptıracak. Ki bireysel farklılıklar olabilir siz acı duymuşsunuz başkası duymaz olabilir. Testinizin negatif çıkması dileğiyle..