Cuma günü sezeryanla doğum yapacam .Bugün anestezi için kan tahlili, nts, EKG ve covid 19 testi yaptırdım. En zoru covid 19 testi burnumun direği sızladı. Sonuç e.nabiz üzerinden çıkıyormuş. Dua edin bana negatif çıksın Allah bir daha covid 19 testi yaptırmayı nasip etmesin herkes kendine çok iyi baksın , ,lütfen inanin testi çok can yakıcı maskenizi takın temizlige dikkat edin .Allah bu hastalığa yakalananlara acil şifalar versin