Benim şahit oldugum iki sezaryende de bebek anneden önce getirildi ve babasının kucagına bırakıldı 🙏 o an babanın heyecanı öyle güzel oluyor ki, şahsen eşimin o anı yaşamasını çok istiyorum. Ailelerin o yeni doğmuş pembişi öpmeye kalkacağını zannetmiyorum, kim kıyabilir ki zaten? Ama öyle bi niyeti olan olursa da baba müsaade etmez kesinlikle, en temizi eşinizi tembihleyin ve bırakın o da o anın tadını cıkarsın 🙏😻🐥😇