ozlembalim 198697 sabah yine test yaptım predictor early aldım yine negatif sonuç şuana kadar 3 test yaptım ilk yaptığım pozitif diğerleri negatif neden böyle olur ki içim bi buruklaştı 🤦♀️ Sağlık ocağında ki aile doktorumu aradim testlerin yanılma payı var dedi haftaya salı gel lan testi yapalim dedi beklemek zor oluyor ya puff
ayminaninannesi ozlembalim bende aynı adete 4 gün var erken gebelik test9 yaptım negatif aynı durumdayız arkadasm https://imgyukle.com/i/xZIp5s
198697 ozlembalim hayırlısı olsun canım benim nolursa olsun üzülme çok kafana takma hayırlısıyla olur stres çok etkiliyor😘
ozlembalim 198697 çok saol canım iste ne olursa olsun takmamaya calisiyorum Ama olmuyor iste çok şiddetli bel ağrım var di hastaneye gittim acile kan verdim sonuç negatif cıktı
gunesveguney Asoooo13 Her adet döneminde rahim duvarı kalınlaşmaya başlar gebeliğe hazırlanır. Gebelik döneminde de bu kalınlaşma devam eder.” yaziyor internette canim
198697 ozlembalim seni çok iyi anlıyorum hakkımızda hepimizin hayırlısı olsun canım benim önümüzdek ay inşallah senden güzel haberler duyarız 🙏❤️
Entes ozlembalim b-hgc<0,1 olduğunda hamile değil anlamına geliyor yani değer 0’1 den büyük olmalı bildiğim kadarıyla. B-hgc değeri kişiye göre ve hamileliğin ne zaman öğrenildiğine göre değişir, çok yüksek bir değer de olabilir çok düşük bir değer de
ozlembalim 198697 inşallah kuzum yumurtlama dönemine getiriyoruz ama olmadı nasıl yapmak lazım hangi günler olması lazım tam bilgimde yok ki
198697 ozlembalim canım vallahi ben adet bitikten sonra gün aşırı ilişki oluyor bence sen de öyle yap