198697 sabah yine test yaptım predictor early aldım yine negatif sonuç şuana kadar 3 test yaptım ilk yaptığım pozitif diğerleri negatif neden böyle olur ki içim bi buruklaştı 🤦♀️
Sağlık ocağında ki aile doktorumu aradim testlerin yanılma payı var dedi haftaya salı gel lan testi yapalim dedi beklemek zor oluyor ya puff