198697 ya okudum da msjlarinizi size soru sormak istiyorum hormonlarmdan 1 tanesi yüksekti dye 11 aydr cocuğm olmuyodu korunmuydm. Gecn ayda doktor ilac verdi yumurtlamam olmuyomus dye o ilaca basladm adetimin 3 gunu adetim bittikden 5 gun snra kasık bel agrisi ve akintim oldu yumurtladim ondan snra 1 gun araliklarla iliskim oldu. O gunden beri hala nerdeyse hergün bazen gecelri bzn gundzleri hep kasıklarim ağrıyor arada sırada belim ağrıyor 1 defada karnimda batma gbi bsey oldu tansiyonm surekli dusuyor fazlasyla halsizim ama en buyuk kasık ağrısı çekiyorum. :( Sizin kasık ağrısı oldu mu gebelik testinde pozitif ciktiysa ? Bide bnde mide bulantisi gogus agrisi yok sadece hissettklerm yazdklarimdi insallah hamileyimdir bende