Mihrimah41 mine-s tam tersi boylarında hiç sıkıntı olmuyo. Külot bez gibi olduğu için düşme şansı yok 65 kilo üstüyse kesinlikle l al rahat edersin.
mine-s Mihrimah41 şimdi 63 üm ama doğum anında 5-6 kilo gittiğini düşünürsek l almamalıyım gibi geldi
Mihrimah41 mine-s l bence epey büyük. Dagiden m beden pijama takımı aldım oluyo ama s de alabilirmişim yani. Gecelikte de dediğim gibi s oldu. Bence büyük alma