Kızlar doğumum 29 ekimde tabi inşallah bebiş o kadar bekletmez bizi. Gecelik alanlardan tavsiye istiyorum doğumhane çıkışı hemen gecelik giydiriliyor mu yoksa herhangi düğmeli koyu renk pijama mı ilk giymeliyim? Kanama vs. Durumları için beyaz ekru renkleri tehlikeli olur mu? Diğerleri de hoşuma gitmiyor pek fotoğraflarda falan beyaz daha hoş çıkıyor o ilk odada buluşma anımız ♥️ Ertesi gün tabi toparlanınca giyinmek için lohusa pijama takımı aldım ama ilk gün ne yapmalıyım ne giymeliyim pansumana gecelik daha uygun diyorlar, uzun kol olanları da beğenmiyorum ekim ayı için doğum çıkışı sabahlık olsa da içindekinin kısa kol olması üşütür mü acaba? Belki çok detaylı düşündüm ama alışverişi tamamlayamamak strese sokuyor 😄 alanlardan tavsiye bekliyorum