hulyaca Zeynepmetehan İnşallah en sağlıklı hangi şekilde olacaksa öyle alırsınız bebeğinizi kucağınıza 🤲🏻
hulyaca 3461 Bana hiç öyle bir şey demedi doktorum. Aslında kimi doktor diyor kanala doğum zamanı giriyor diye.
umay16 Kızlar bende 40+1 ve erkek bebiş gelmedi hala . Kanala inmemiş bizimki de hergün nst ye gidiyorum bakalım cuma aç gel suni olmazsa sonra sezeryan dedi bilmiyorum artık ne yapacağımı
hulyaca umay16 Eylül bebeklerinin gelmeye niyeti yok hiç. 🤷🏻♀️ 😬Belirsizlik insanı strese sokuyor resmen 🤦🏻♀️
umay16 hulyaca aynen pazartesi hastaneden çıkınca belirsizlikten ahladım resmen niye böyle bebişlerimiz yaaa
hulyaca 3461 az önce yürüyüş yaptım 45 dk. Gündüzde sürekli pilates topunun üstündeydim. İnşallah işe yarar 🌸🌸
3461 hulyaca Insallah canım ya bende aynı topun üstunde yaylanıp duruyorum emek var ortada yarar ınsallah🙈😀
hulyaca 3461 Ben de biraz daha topun üstünde hareket edeyim en iyisi 😅 biz yapalım her şeyi de gerisi miniklere kaldı 🤭🤭
Aleyaley Elfffffffff bende 39+3 üm Pazartesi’ye randevu verdi doktor ama sen özele mi gidiyorsun devlet hastanesine mi bana çatı muayenesi falanda yapmadılar kanala inmiş açıklık varmı yokmu bilmiyorum bile 😕
Elfffffffff Aleyaley ikisinede gidiyorum, devletteki inmez dedi işte cuma bakacak son kez, cumartesi alacak