3461 bana öyle dedi doktorum. Kanala bu zamana kadar girmemiş, gireceğinide sanmıyorum dedi, 39+3te cuma günü son kez kontrol edip sezaryen günü verecek.. Aslında başka doktorlara yazdım instagramdan, doğum başlamadan kanala girmez zaten dediler, bekleyin dediler ama işte korkuyo insan kakasını yapar allah korusun bişey olur diye 😔