Ayca00 Seher112 hadi ya bende açlık yok canım. 4 Eylül’de kontrole gittik keseyi gördük doktor 20 sinde gelin kalbini dinleyelim dedi ☺️
gul765 Ayca00 benimde fazlaydı ama cezvenin içine limon kabuğu koy ama sadece kabuğunu 3 tane karanfil at kaynat damak tadına göre şeker at iç hiçbişey kalmıyo ben denedim