Merhaba arkadaşlar hamileliğimin 6+4 haftasındayım mide bulantım çok fazla sadece sabah da değil bütün gün devam ediyor doktor kontrolüme daha 15 gün var eczaneden ilaç alıp kullanabilir miyim sizce bilgisi olan varsa lütfen yazsın şimdiden sağolun 🙏🏻