Esrayasinkara Allah analı babalı büyütsün. Bizlere de böyle kolay doğum nasip olur inşallah. 7 eylül öncesinde , bir iki gün önce , herhangi bir ağrı,kasılma ya da bebek hareketlerinde bir fazlalık falan oldu mu? Sizi farklı hissettirecek birşey oldu mu yani ?