cansukoc Esrayasinkara ne güzel anlatmışsınız valla Allah analı babalı büyütsün. Bende 32+5 teyim normal istiyorum çevremdekiler korkuttu yani baya o yüzden bunu paylaşmanız çok iyi oldu benim için. Doğuma yakın nasıl beslendiniz normal olması için ekstra bişey yaptınız mı?
Alptugunannesi Esrayasinkara 8-9 cm açıklık olana kadar nasıl dayandın yani yürürken düşüverseydi ☺️😅😅 hep kafamda deli sorular ☺️
smg95 Esrayasinkara tamda hayal ettiğim gibi bir doğum yaşamışsınız, Allah bizlere de böyle güzel doğumlar nasip eder inşaAllah 😍🌺
NCDas En son 58 cm doğan bebek herkesi şok etmişti. Alışılmışın çok dışında bir rakam 🤔 bir yanlışlık olmasın?
Cyneem Esrayasinkara hayırlı ugurlu olsun Allah bebeğinize ve size güzel ömürler versin ben de daha çok yeni hamileyim de herkes depend yazıyor ne oldugunu acıklar mısınız ?
Mircet tany15 hamileliğimin başından beri hareketiydim canım özellikle bişey yapmadım hatta inmedi inmedi diye daha da stress yapıyordum normal doğum istediğim için
tany15 Mircet ben 8 aya kadar hareketliydim şimdi bütün gün yatıyorum kıpırdamak istemiyorum🥺ama böyle hiç inmicek kanala onu öğrendim harketlenmem lazım inşallah girer kanala biran önce benimde sezeryan korkum var🥺
Gkcenn Esrayasinkara ay maşallah allah bizede kolaylık versin inşallah sağlıkla yavrularımıza kavuşmayı nasip etsin 🥰🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Burcu5106 tany15 Rabbim neylerse güzel eyler canm hiç korkma bi iğneden sonra hiçbişey hissetmiycen sadece yavruna kavuşcagın ana odaklan benim de sezeryan ve hiç korkmuyorum Rabbim onu nasip etmiş demekki
Nilin_annesi Esrayasinkara merhaba, hayırlı olsun allah analı babalı sağlıklı büyütsün. Benim sorum bebek çıkarken herhangi bir yanma, ağrı, acı oluyor mu? Ve dikiş atıldı mı? Atıldıysa bunlar acı veriyor mu? Tekrardan hayırlı olsun
Ekim16 Esrayasinkara Allah analı babalı büyütsün kardeşim ne mutlu sana evet asıl neler gerekiyor o kadar şeyler yazılıyor kş hem bebek hem anne için paylaşır mısın rica etsem neler gerekiyor gerçekte
Ekim16 tany15 merhaba gebelik şekerin mi vardı? Şeker olanda sanırım su fazla oluyor diye bileğim var
tany15 Mircet ben 8 kere böbrek taşı düşürdüm doktorum normal doğum sancısını anlamıcaksın bile dedi böbrek sancısı daha kötü dedi🤷🏻♀️Valla o kesme biçme gözümn önüne gelince korkudan kalbim sıkışıyo o kadar korkuyorum ameliyattan😩normalin her türlüsüne razıyım o yüzden
2020-2020 tany15 kesinlikle sana normal doğum vırıs gelir tırıs gider 😀 bende kum dökmüştüm o ağrıyı unutamıyorum. Düşük yaparken 6 gün sancı çektim. Unuttum. Böbrek ağrısından ağlamıştım