37+6 oldum. Vajinamda öyle baskı hissediyorum ki su varmıs gibi su oraya geliyor ama orda bişey engelliyor gibi idrar falan değil . Normalde cok hareketli olan bebegim bugün için de hareketler vok azdı ve cok az hissettim. Sürekli toplanıyor yarım saat 1 saatte bir özellikle uzanırken cok yapıyordu temizlik falan yaptım cok kafama takmak istemedim. Sonra ttlı bişey yedim ve sola yattım cok az kıpırdadı yani korktum aksam ve gece de toplandı sürekli hala oluyor ama hareket etti bir kaçtane daha. Bu vajinadaki su gibi basınc ne alaka insan suyunun gelecegini anlayabilir mi?