Canm bende laZer yaptıranlardanım ve 2 i çocuğuma hamileyim kısırlık falan yalan yani ...yaptırma konusunda gelince ben ıpl aldım istambula tasındığım için burda merkez bulamadım bulsam güvenemedm falan ama ıpl ide gebelik şüphem olduğundan beri yapmadım açıkcası nolur nolmaz diye