Nilay4444 Bende de oluyor aynısı 38+6 haftalığız benim nişanım geldi 4 gündür hastaneye gidip deliyorum normal doğum olucak dedi doktorum ama ne açılma var ne de suyum geldi sürekli alttan muayene ediyor çok canım yaniyo her muayene sonrası. Yarın tekrar gidicem olmadi sezeryan isticem galiba catim dar bana doktorum zor bi doğum olucak dedi