Nondefined ballisiyavrum belirti olarak regl belirtilerinin aynısıydı ben hep adet olacağım diye bekledim. 3 kez test yapmıştım. Ancak en sonunda dayanamadım kan verdim. Hatta kimyasal olduğunu düşünmeye başlamıştım. Ama çok şükür hcg değeri yükseldi. 16 haftalık oldu şimdi.
Sinemhuma Benmde 5 gün geçti. 3. Günde idrar testi negatif çıktı ama hala olmadım . Acaba geç döllenme olabilir mi