ballisiyavrum adetim 2 gün geçti test yaptım ama bi belirtim falan yoktu şimdiki gibi test silik çıktı trabzondaydım köyde kocaelide oturuyorz normalde doktoruma gelemedim test yaptıktan 2 gün sonra kan verdim Sağlık ocağında sonucu o gün alamadım sabah Kalktım ki adet olmuşum değerimde 20ydi zaten 5 gün geçmişti adetimden doktorum kimyasal dedi