Fatma0505 ggzemmj kuzum dün gece 2 den beri çekiyorum ağrılarım şidetlenmediği icin evde bekliyorum dr doğum başlangıci dedi
ggzemmj Fatma0505 bende 2 gündür ağrı çekiyorum canım iyice ağırlastm ama bugün daha çok şiddetli bakalım 5 dk da bir oldu bekliyorum daha
Bircanaydin Bu akşamdan beri vajinama bicak saplanir gibi hafiften bi agri simdide sol kasigimda gidip gelen bi sanci var inş dogum olmaz venim bebiş biraz kücük daha 36 +3 olduk yeni
Giz4110 ggzemmj 5 dkda bire indiyse doktorunu bilgilendir canım dogum süreci başlayacak olabilir hakikaten🥰 miniğin sıkıntısız ve sağlıkla gelsin inşallah🙏
ggzemmj Reyyhan sonra kasiklarinda çok ağırdı mi belin kadar benim belim kopuyo kasiklarim daha hafif agriyo
Pumpkinsugar ggzemmj benim de bir iki günden beri belimin sağ tarafımda birden bire bir ağrı giriyor ki kımıldayamıyorum böbrek mi desem bıçak sokması gibi keskin bi ağrı. Sonra geçiyor. Bu neyin habercisi😂ayrıca kasıklarımda da batma hissi var ara ara
ggzemmj Pumpkinsugar valla bilmiyorum ki canım ben 2 gündür yerimden bile kalkamıyodm vücut ağrısından sanırım bu kez gelecek insallah🤗
Alin95 @ggzemmj ben 35+4 haftaligim. Inanilmaz bi sekilde sagdan böbreklerimden bi agri giriyor ama nstye girdigimde sanci cikmiyor. Giten agri inanilmaz bisey kisa sürüyor ama mahvediyor insani. Tam sag bosluktan. Ne agrisi acaba dogum sancidi olsa nstde cikardi