Yigit_aslan İlk oglumun ismi yigit aslan İkinciye gebeyim oglum.olacak yağiz alp koyacagim ins allah saglikla kucagimiza almayi nasip etsin ins 🥰😍
Eceilkarr Yigit_aslan Ayy valla benimde aklımda Yağız Alp da var🤗 allah sizinde sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin😘😘
Yenianneadayi2208 EsinCemreDogan Yiğit Efe daha güzel olmaz mı kuzum sence 🌸 Sadece fikrimi sunmak istedim , adıyla sağlıkla büyür inşallah 🤲🏻
EsinCemreDogan Yenianneadayi2208 Babasının ikincisi ismi de Yiğit olduğu için öyle koymak istiyoruz. Efe’yi kullanacağız zaten. Tabii erkek olursa 😊 hayırlısı Allahtan 🤲🏼
Fatos84 Eceilkarr 38 haftadayız iki gün önce karar verdik artık nihayet bizim mert ali miz vardı birde mehmet tuna mız olacak inşallah