Eceilkarr Selamlar herkese, pazar günü bebeğimizin cinsiyetini öğrendik erkekmiş şimdi kaldı isim konusu😇 şuan aklımda Yağız,Kerim gibi isimler de var ama fikir istiyorum sizlerden erkek isimleri yazar mısınız🖌👏🏼🐣
Sevgi19 Eceilkarr ya hayırlı uğurlu olsun canım saglıcakla gelsin inşallah bizde sungur Alp düşünüyoruz❤️
Yenianneadayi2208 EsinCemreDogan Yiğit Efe daha güzel olmaz mı kuzum sence 🌸 Sadece fikrimi sunmak istedim , adıyla sağlıkla büyür inşallah 🤲🏻
Serdem39 Eceilkarr yağızdan hiç vaz geçmeyin bence çok güzel isim.Allah nasip ederde benimde erkek olursa Yağız Efe koyacam adını
Melike_Emre Eceilkarr 2.hamileligim ilk oglumun ismi Yiğit Bebegimede Yekta koyucagız insallah sizin aklınızdaki isimlerde güzel bence .😍