Yukarıda birkaç arkadaş daha tavsiye etmiş ben Aycan Beye gidiyorum Pembe Mavi, gerçekten ilgili bi doktor. İlk gebeliğimde başka doktora gidiyordum kalp durması sonucu bi göz daha görsün diye pembe maviye gittiğimizde aycan beyle tanıştım ben, bi önceki doktor kürtaj sonrası 3-5 ay ara vericeksin dedikten sonra Aycan bey operasyonumu yaptı 1 kere regli olduktan sonra tekrar deneyebilirsin dedi dediği gibi de oldu şubatta ameliyat oldum nisanda tekrar hamile kaldım şuan 21+2 oldum. Kronik alerjimden idrar yolu enfeksiyonuma kadar her şeyimle ilgileniyo her muayenede detaylı bakıyo zaten minimum 20 dk sürüyo. Özelden telefonla aradığımda da ilgileniyor🙏🏻