Kızlar merhaba 9 haftalık hamileyim. 6. Haftamda biri çok fazla olmak üzere iki kere kanamam oldu. Her gittiğim doktor düşük tehdidi dedi. İstirahat ediyorum o günden beri. Çok şükür bir daha yaşamadım. Şimdi benim gibi aynı şeyleri yaşayıp bana doktor önerisinde bulunabilecek arkadaşlar var mı aranızda? Güvenebileceğim bu konularda tecrübeli bir doktor arıyorum. Bebeğimizi çok uzun yıllardan sonra bulduk. O yüzden kaybetmekten çok korkuyoruz. Aynı durumu yaşamış arkadaşlar fikir verirse çok sevinirim.