SevdaPolatts Azramina21 bana doktor verdi folikasit ilk 3ay kullanılıyo ya bide ben iğne aspirin kullanıyorum
Brcangn SevdaPolatts bende 6+2 yim canım o problem bende de var olduğum yerde gözlerim kapanıyor hep uyumak istiyorum ☺️
Brcangn Tdof26 dün kontrolüm vardı gittim kalp atışı var ama küçük olduğu için duyamıyoruz dedi doktorum 😌