Burcuu3761 belki de öyle olmuş olabilir bana doktor bir hafta boyunca sadece uzan lavaboya git yat ve günde bir defada progestan hap kullan demişti benim bebeğimde baş aşağı duruyordu ve rahim kasılı kalmıştı karnımda baya sertlik vardı yani ama çok şükür o bile düzeldi . Benim ki de eşim yeğenlerini getirip 10 gün bana baktırdığı içindi.