Geçen ay kimyasal gebélik geçirdim 9 ağustos adet tarihim bugün adetim 1 gün geçiyor test yaptım çift çizgi çıktı hastaneye gittim değerim 54 çıktı değer çok düşük geldi bana tekrar kimyasal olur diye korkuyorum böyle düşük değerle öğrenen varmı adetim 1 gün gecikti burada okuyorum adete 2 gün kala bile 100 200 milletinki çok korkuyorum