Elfynsmr Tkmkleyla ya orası öyle de benim kuaförümde ağda yapmıyor bana doktordan izin al diyor düşük tehdidi geçirmiştim ben ilk 4 ay o yüzden artık 30 ları görünce gidicem yoksaa ağda candır 😂
Tazeanne11 Ben kendimi bildim bileli ağda yaptıran biri olarak 7 aylık hamileyim asla agrida artma, yanma, şişme gibi şikayetlere sahit olmadim. Evham yaparsanız ve kendinizi sikarsaniz elbette canınız acir.
Nasippp Asel61 ya daha önce düşüğüm var sıcak ağda temas edince ne bileyim bebeğime bişey falan olur die korkuyorum tamamen kendimle alakalı yani bişey bildiğimden değil
Asel61 Nasippp benim de tehlikem vardı hatta kanamam filan ama ağda yaptım canim bisey olmadi korkma bisey olmaz dünde yaptirdim 38arti6 yim çok da acimadi geçti bide rahatladim
Nzehra4654 Endiselianne20 ben 1 ay kadar önce (ağdaya çok alışkın bir vücudum var çünkü çoook nadir jilet kullandım) genital bölgemin tam dudak kısmı yırtıldı bildiğiniz bıçakla kesilmiş gibi oldu.. aşırı kanama aşırı acı Doğum başladı sandık öyle çok kanadı ki.. dikiş atıldı maalesef doktorum çok kızdı ağda ağrılı uyaran oluyormuş.. yasak doğumdan 1ay önce ve Doğumdan 1 ay sonra toplam iki ay ağrılı uyaran yok dedi..
corekotu_1 Endiselianne20 ben onceden agdaya gidiyordum cok canim aciyordu. Sonra almanyaya tasininca kuafore gidemez oldum mecbur jilete basladim ama oyle permatik tarzi jilet kullanmadim hic. Gidip iyi bir jilet aldim. Inanin simdi cok memnunum agdayi dusunmuyorum bile. Ne bir cogalma oldu ne sertlesme. Hemde iki dakikada bitiyor cok kolay alimi alisinca. Ben venus comfortglide breeze olani kullaniyorum. Ilk baslarda 2 gunde bir almam gerekiyordu yeni evliydim malum sebeplerden dolayi. Simdi 5 gunde bir anca cikiyor alincada pamuk gibi oluyor ayni agda yapmis gibi
fatosd84 Endiselianne20 dün yaptırdım o kadar rahat ki ağda tavsiye ederim çok az acıyor tabi ki ama o kadar dayanılır
MinelinAnnesi Endiselianne20 Hep ağdaya alışkın olduğum için hamilelik sürecimde de devam ediyorum doğurana kadar da edicem çünkü jilet hemen çıkartıyo ve kaşıntı yapıyo. Ağda ile neredeyse 1 ay rahatsınız. İlki acır evet ama ağdaya alıştırın kendinizi derim..
Nasippp Asel61 ben daha gebeliğin başındayım yarın 10 haftalık oluyoruz çok şükür leke falan yok ama biraz ileri ki zamanlarda yapayım dedim gebeliğin başından beridir mi yaptınız?
Asel61 Nasippp canim aralıkta hamileymisim ama bilmiyordum ocak ayınin basında yaptirdim biraz acımıştı ama.anlamadim bu kadar acimasini sonra ayın sonunda öğrendim hamile olduğunu canim için nasıl rahat edecekse öyle yap senin rahat etmen önemli jilet bende kaşıntı yapıyor
Nasippp Asel61 bende hamile olduğumu bilemeden yapmıştım 🤭 jilet beni de aynı yapıyor bir süre eldiven ile idare ederim 😂
DaisyMom Endiselianne20 valla canim benim canim tatli aciya dayanamiyorum hiç.Ilk hamileligimde agda yaptirdim bi kac defa biraz dayaniyorsun ama o ic dudak tarafi beni mafetti.Bu ikinci hamileligim bende agda cok istiyorum ama kil kokleri cok kalin oldugu icin cesaret edemiyorum evde kendim denedim.Bi tarafini aldim.Kipkirmizi kaldim dokunamadim bile orama bez koydum.jilete devam ediyorum.Agdayi cok istiyorum ama korkuyorum 😬 birde alan kisi de cok onemli daha kucuk kucuk sekilde almasi gerekir.Guvendiginiz bir kuafore gidin hassasliginizi soyleyin.Birde doktorlar agdayi onermiyor.Jileti oneriyor.Bi kac doktor dinlemistim youtube da.
tany15 Endiselianne20 bence ikisiylede uğraşmak artık tabiri caizse amelelik🤷🏻♀️Şimdi hiç canını yakmaya gerek yok ağdayla jilete vur gitsin doğumdan sonra tavsiyem lazere başlaman ben 10 seans gittim bitti gitti ne acı ne sızı oh be dünya varmış dedim şimdi 8.aydayım çok şükür tertemiz heryerim