Bende sürekli ağdaya gidiyorum. Hamileliğimin 11. Haftasındayım halen devam ediyorum. Sadece vajina yavaş yavaş şişmeye başlıyor ağda yapacak kişinin tavrı önemli.. hamilelerde nazik olunmalı ve hijyenik olunmalı..
ve kıllanma sorunu başladı, jiletle başa çıkılacak gibi değil.. Ve jiletle illaki bikaç gün içerisinde kıllanma oluyor doktor kontrolleri sıkıntı ağda en azından bir süre rahat ettiriyor.
doktorum jilet yada ağda yapabilirsin krem kullanma kimyasal onlar demişti..