Aslihan OktayEsenglBa sizinki iyi 2 hafta sadece önden gidiyormuş benim ki 4 hafta önden gidiyor 😂 koca kafalı bir bebek olucak diye dalga geçiyor doktorum
Ozlemkurttt OktayEsenglBa kuZum genel olarak sölüyolar sanırım benim de içinde aynı şeyi sölediler korkulacak bişey değil doğum için ddi sonra içini rahat tut sen
Aslihan OktayEsenglBa etkiledigini söyledi evet canım. Belli bir büyüklükten sonra normal doğum olumcgni söyledi.
OktayEsenglBa Aslihan insallah son Ayda haftasıyla uyun sağlar o zaman normal istiyorum cunki nasip artık
Pinarsalih OktayEsenglBa bizim de 27+6da 1305 gr dı seninkininde gayet iyi kilosu canım hem ultrasonda birebir aynısı çıkmıyo eksik yada fazla tartabiliyor cihazı 30+5te gittik en son 1873 gr demişti