150_gelartik Aysnrhrn yeni kuzum kalp atışlarını duymaya gidecem daha bugün kan sonucun düşer takip et canim
Aysnrhrn 150_gelartik kan tahlilim çıktı 641.6 doktor yine düşük dedi işte şimdi randevu alıp özele gidicem inşallah hayırlı sonuç olur sizin ilk çıkan sonuçlarınız kaçtı?
150_gelartik 150_gelartik benim ilk değer 149 du 3 gün sonra 620 oldu gayet iyi dedi doktor. Seninki de iyi Cani m merak etme
Aysnrhrn 150_gelartik inşallah canım ya duanı eksik etme. Bebişin kalp atışlarını dinlemeye gittin mi
150_gelartik Aysnrhrn haftaya cuma gideceğim canım . Randevum o gün. Duyarim diye düşünüyorum bir sıkıntı yoksa allahin izniyle
zohreeeee Aysnrhrn canm bendede 18 gun gecti 3gun once kan testi negatif cikti sen hic idrar testi yaptinmi? Ya direk 18 gun bekleyib kanmi verdin?
Aysnrhrn zohreeeee hem idrar testi yaptım hemde kan testi. Yok benim adet düzensiz olduğu için gitmedim yoksa öyle 18 güne kadar beklemedim
Aysnrhrn 150_gelartik inşallah yoktur canım benim hayırla Sağlıkla bebeğini Kucağına alırsın inşallah amin
kadeerrr zezeyyy canım herkes öyle silik çıkıyor. Kan tahlilde detaylı kaç haftalık olduğu belli olur