zezeyyy Hanımlar adetim 5 gün gecikti bugün test yaptım 2. çizgi silik çıktı bu daha çok yeni olduğunu mu gösterir yarın kan testi yaptıracağım
Aysnrhrn Kubrakarr merhaba ben gebelik testi yaptım test sonucu 95 çıktı sizce normal mi bilginiz varmı bu konuda?
Senactn0402 Aysnrhrn normal mi derken anlayamadım yani hamilelik var mı diye mi soruyorsunuz ya da hamilesiniz önceki hcg test sonucuna bağlı mı yorum istiyorsunuz
Aysnrhrn Kubrakarr yaaa çok güzel bir haber bu yarın yine gidicem test yapıcam inşallah hayırlı sonuç alırım 🙏🏻
150_gelartik Aysnrhrn yumurtlaman adete yakin olmuştur senin canım. Artar o merak etme ins. Adet döngün kaç güne bir oluyor
zohreeeee Aysnrhrn canm bendede 18 gun gecti 3gun once kan testi negatif cikti sen hic idrar testi yaptinmi? Ya direk 18 gun bekleyib kanmi verdin?
Aysnrhrn 150_gelartik bugün yine kan tahlili yaptım e nabıza baktım şimdi Değeri 0 çıkmış neden böyle anlamadım ya😔