Srslhan ya ben ılk gebelıgımde 20 kılo aldım. 53 ıle hamıle kalmıstım. Dogumdan hemen sonra 10 kılo zaten uctu gıttı. Daha sonra gece emzırmelerı sayesınde de eskı kıloma 5 ayda indim. Kıloyu takmayın bence ve cok almamıssınız ıdeal olanı zaten 10 12 kılo. Suan tekrar hamıleyım 28. Haftam 5 kılo almışım ama mıdem bulanıyor hala yıyemıyorum yesem emınım tekrar alacagım🤣