37+2 günlük hamileyim. Dün sağlık ocağına izlenime gittim. 61 kilo ile hamile kaldım şuan 75 kiloyum. Dün ebe son zamanlarda kosa sürede çok kilo almışsın dikkat et biraz dedi. Ama ben bu kadar kilo alacak kadar yemiyorum kendimi biliyorum ama moralim bozuldu. Doğumdan sonra ne kadar sürede kaç kilo verdiniz, böyle kilolu kalmak da istemiyorum. Tecrübeli gebeler veya doğum yapanlar yardımcı olabilir mi?