Adosh Ilknur35 benimki pazar günü daha geçmedi ama yarın bir test yapacam şansa artık.. ama regl olacağım gibi hissediyorum ama yinede yapcam o testi taktım 😂😂 test yaptınız mı?
Ilknur35 Adosh aynen ben de olacakmış gibi hissediyorum henüz test yapmadım 3 gün geçere yapıcam. Üff zor işler vallahi
EceEgemen Ilknur35 cnm benim 11 Eylül bat 5 Eylülden beri test pozitif bugün kan verdim 487 çıktı beta haftaya kontrole gideceğim Allah nasip ederse 🤲
Ilknur35 EceEgemen Maşallah ne kadar erken belli olmuş hayırlı olsun 😇🥳 @Adosh ne yapsak biz de mi test yapsak 😅