Sinemhuma canım benim asla günüm geçmezdi 1 gün bile 10 günüm geçti kesin hamileyim dedim test yaptım negatifti sonra da adet oldum zaten ama bu gecikmeden 2 ay sonra yine adetim geçti 7 gün artık düzensizleştim heralde dedim test yapıyım da olmadığını göreyim patlasın adetim dedim ama pozitifti😊 inşallah seninde böyle olur canım 🙏