Mehtap06 günaydıığğğğnnnnn😛 ağrım oluyordu 30. Haftaya bugün girdik o da geceleri genellikle ve kalçamda mg verdi dr um şimdi daha iyiyim . Bazen çok halsiz hissediyorum kendimi . Alışveriş hastane çıkışı isimli yaptırdım 2 adette 5 li takım aldım yanına yedek . 3 yane falanda 1-3 ay takım aldım . Odası hazır , anne yanı ve ana kucağınıda hallettik . Ufak tefek geri kalan alışverişlerimiz kaldı biberon vs bakalım 😂ekime kdr hallederiz sanrm