Kızlar dün gece tuvaltete gittim çişimi yaptım ama kanda gelmişti baya ondan sonra klozetten kalktım 1 damla da yere damladı ondan sonra yıkadım vücudumu hastaneye gittik su testi yaptılar alttan normal ultrason ile de baktılar nstye de bağladılar kan ve idrarda verdim bişi çıkmadı çocugum zaten dönmemiş karnımda ağrımda oluyo 30+3üm normal son adet tarihime göre ama dün 31+ bilmem kaç çıktı kilosuda 2nin üzerinde anlamdım neden böyle oldu başına gelen var mı uzun oldu biraz kusura bakmayın🙏🙏🙏