Damlaaaaa35 Yani aslında ben daha cok bebegin kordonu düştükten sonra ne giydiricez diye düşünüyorum hastane çıkışları olmaz sonucta artk hanı alt üst ayrı kazak pijama gibimi giydircez en cok onu düşünüyorum suan ?
rabiass Damlaaaaa35 alt üst takımlar var onlardan giydirilecek büyük ihtimal. Kazak çok terletmez mi 🤔
Ozdmrkbraa rabiass hepsi öyle oluyor zaten kışın bebeklerinizi kendinizden bir kat fazla giydirin diyorlar
Uykulugebe rabiass kışlık battaniye kundaklar var ben onlardan almayı düşünüyorum. Benim de 14 Ocak a denk geliyor bi değişiklik olmazsa
Gulsen4224 rabiass canım önemli olarak giydirilmesi degil aslında altına uzun kol zıbın ve tulum çorap istersen patik giydir bunları önemli olan dış çulu ve battaniyesine iyi sarman üşümez allahın izniyle ben öyle yaptım çıkarken de pusette hemen arabaya ztn allahım korur inşallah 🌺
rabiass Mina01 bnde Kayserideyim. Yelek ceket çok hem anneannesi hem babaannesi ördü ve örmeye de devam ediyolar 10 çocuk büyür o kadar örgüyle rahat 😂 artık küçük bide ısıtıcı alicaz napalim minnagim üşümesin yeter ki ❤️