Anladığım kadarıyla ne kalın giydiricez ne ince 🙄🤔 benimki de kış bebeği oluyor aralıkta doğacak inşallah 🥰 bu giyim konusuna ben de çok takıldım çünkü onu da kendim gibi düşünüyorum ben de çok üşürüm evin içinin ısısını nasıl tutayım acaba üşür mü diye düşünmeden edemiyorum