Neslihankk Kbraltnsbn 4 yasında oğlumun ismi Miraç 💙 2. Oğlum olucak Baybars 💙 Sevdiğim isimler Deniz Arel Mete Barlas Çağan 💙
EceElif Kbraltnsbn büyük oğlumun adı Ediz: çok kıymetli değerli anlamında küçük oğlumunki de Yaman: cesur güçlü becerikli anlamında ikisi de isimlerinin yansıması gibi 🤷♀️
Busra06cnar Bizde Ali Çınar veya Bulut koymayı düşünüyoruz. Şuan erken 18+4 doğum yaklaştıkça fikrimiz değişmez ise🙈
Mores Yiğit 🤗 biz de 13 haftalığız daha cinsiyetimiz belli değil ama erkek isimleri arasında dikkatimizi çekti
merve90 Deletedmom356 benimde erkek dah isim bulamadık şu asaf ismine alışamadım gitti saf dermiş gibi
Havailgen33 Ben 17 haftaligim erkek dendi ben mirza ismini istiyorum eşim muhammed olacak diyor sanirim muhammed mirza olacak ınsaalah
Nasippp Kbraltnsbn bizim aklımızda olan isimler erkek olursa BİLGE KAĞAN veya KÜLTİGİN 👼🏻 KIZ OLURSA TOMRİS 😁
Cramel Busra06cnar ben söylim de yine de sen bilirsin 😂😂 şaka bir yana canım herkes bir olacak değil 🥰
Busra06cnar Cramel 🙂Tabi orası öyle ama isimlerin insanların karakterleri üzerinde etkisi olduğunu düşünüyorum bn açıkcası