kucuktospam Kızlar 7 haftalık gebeyim hiçbir belirtim yok arada olan kasık ağrısı dışında benim gibi olan var mı bende bi sorun mu var ya da erken mi bunlar için🙁
Heyecandorukta kucuktospam Aman olmasın, başlayıncada bitsin diye ağlıyorsun, benim 17. Haftada yeni bitmeye başladı. İki lokmadan sonrası azaptı 😏
Togan-bebek kucuktospam canım 12 haftalık oldum hala hiçbir belirtim yok ne kusma ne bulantı ne gögüste hassasiyet Dr çok sanslı bir gebesin dedi
Pinkyellow kucuktospam valla ben 31 haftalık oldum en başından beri ne bulantım.oldu ne de kustum canım çok şükür ☺️😂
Ozgnzgn kucuktospam benim de aynı şekilde 6+4üm koku hassasiyeti bulantı ağrı sızı hiç biri yok şanslıyızdır belki de 🤷🏻♀️
sblaslan Ozgnzgn ayyy süper ben ağlıyorum oladr kötüyüm ki ağzıma su içsem kusuyorum zar zor bişey yiyorum tır çarpmış gbiyim yataktan kafam kalkmıyı 6 haftalık
Eminebkrylcn kucuktospam ben 38+4 um ılk bastan bu zamana kadar hıc bırı olmadı ılla hamıleyız dıye kusmak bulantı vs olmak zorunda degıl ıyıkı de yok ☺️Sadece bol mıde yanması var bebek buyudugu ıcın o da ☺️
12340 kucuktospam İnşallah bulantısız devam eder öyle olursa çok şanslısın 🤗 Benimki 4ay sürdü hastanede yattm 1hafta serumla beslendim hepsi geçti şükür ama çok zordu
Ayca00 kucuktospam 6+3 üm klozetin başında öğürürken ağlıyorum. Olmasın boşver gerçekten çok şanslısın maşallah 🧿 ☺️
CansuDemir kucuktospam 6-15 arasında başlar bulantı,kusma vs. Ancak hiç olmayadabilir. 3 gebeliğimde olmadı, 2 gebeliğimde oldu mesela.
Aliay kucuktospam bizde 8 haftalik olduk bende iki hafta onceye kadar oyle diyodum simdi sabahlari agzima bise atmadan yataktan kalkamiyorum 🙊 normal yani canim takma kafana 🌸
NurSema01 kucuktospam bende böyleydim 20.haftama geldim prensesler gibi geçti mide kısmı açısından ama arada bel ağrılarım olmuyor değil👸😄
ceren90 28 hafta oldu daha ne bulantı ne kusma ne aşerme hiç bişey yok önce neden acaba diyordum merakta ediyordum ama şanslıymışım aslında çok kötü bişeymiş seninde öyle olabilir 😀
Sevimli96 kucuktospam kişiye göre belirtiler de değişebiliyor ama haftan henüz küçük bu süreci rahat geçiren kişiler neden olmasın
Bikem haftadayım bir kere midem bulandı onda da multivitaminimi değiştirmiştim o yüzden. Hamileliğimin en başında ben de endişelenmiştim neden bulanmıyor bir sorun mu var diye. Doktorum kızım sen deli misin divane misin bırak bulanmasın işte şanslısın diyordu. Gayet normal yani hiç endişelenmeyin ☺️ Gerçi şimdi de neden hala hareketlerini hissetmedim diye endişeleniyorum ve birilerine göre de bu endişem yersiz. Ama işte hamilelikte endişelenecek çok şey buluyoruz 😌Sağlıkla gelsinler kuzular 😍