kızlar coronada burun akıntısı olan var mı duydunuz mu öyle bir şey? Test yaptirdim kandan ve tomografi olarak.negatof çıktı ben tat ve koku alamıyorum bi kac gündür soguk buzlu şeyler ictim bademcigim ağrıdı şişti hatta.sesim degisti burnum da akiyo.korkuyorum eşim biseyin yok bak test de yaptirdik diyo