durununannesii MiniKaya valla canım öyle bi döneme denk geldik ki sırtım bile ağrısa acabamı diye düşünür oldum İnşallah en kısa zamanda biter bu hastalık 🥺 Allah hepimizi yavrularımızı korusun ♥️
sympapatya MiniKaya uzun süredir bende de var o araştırdığım kadarıyla hamilelikten kaynaklı. Burun tıkanıklığından da kaynaklanıyor özellikle uykudan sonra yaşıyorum ben. sürekli su içiyorum ya da süt kaynatıp içiyorum öyle geçiyor çok rahatsız ediyor😒
Suhedaa_ Bende de aynı sorun vardı. Mide ilacı kullanmaya başladıktan sonra şikayetim kayboldu. Mide ile ilgili olduğunu ordan anladım.