Selmaercan Reyyhan vay anasını arkadaş neler öğrenicem daha. Demek iki katına çıkmazsa sağlıksız öyle mi
Pinar-34 Selmaercan yok canm benim kayıplarım var karar verdik bebek için kontrol amaçlı gidiyorum gitmişken test yaptı 2 çıktı ama benim aşırı belim ağrıyor göğüslerim şişti anladım direk dün yine yaptırdım yükselmiş İnş yükselmeye devam eder
Shrkrks Merhaba! Arkadaşlr 12haftalk gebeyim günlerdir çok kötü baş ağrısı çekiyorm doktor parol kulln diyo ama hiç bir faydası olmuyo çıldırıcam bu konuda bilgisi olan var mı önerileriniz lütfn