Selmaercan Pinar-34 kusura bakmayın bilmediğim için soruyorum ama bu rakamları nasıl yapıyorsunuz da çıkıyor ne gibi bişey buntest falan mı.
Nusyaa Pinar-34 öncelikle hayırlı olsun Allah sağ salim kavuşmayı nasip etsin. Yumurtlama tarihin neydi adet tarihin gelmeden mi yaptırdın testi. Bende akşam yaptırdım 1,2 çıktı 😔 adete 5 gün kaldı
Thsjdn Pinar-34 dogrudur canm istersen iki gune bir kan ver duzenli yukselip yukselmdgni takip edersn ama hamilsn bnce
Pinar-34 Nusyaa bu ay ovelasyon testi aldım 13 Eylül’de olmam lazım ancak düşüklerim olduğu için cuma genetik testler için doktora gittik kan testi 2 çıktı bugün tekrar yaptık 15 çıktı yumurtlama 28 agustostu
Selmaercan Reyyhan haa kan testinde ki rakamlar bu. Şimdi dank etti. Bu rakamlar yükseldi falan diyorlar ya ara ara gidip kan mı veriyorlar acaba
Selmaercan Reyyhan vay anasını arkadaş neler öğrenicem daha. Demek iki katına çıkmazsa sağlıksız öyle mi
Nusyaa Pinar-34 benimde 28 ağustosta çift çizgiydi 29 da çatlamıştır sanırım. Akşam beta 1,2 çıktı yükselirmi ki seninle günlerimiz aynıymış bana bişey söyle erken mi yaptım acaba