mervoss Dilek_Ersen aslında en pahallısı değil hatta uygun 1 senede 2 tane yetiyor zaten büyük oldugu için 😌
Heyda Dilek_Ersen hipp kullanıyoruz biz .dalini evimizden uzakta oldugumuz zamanda mecburiyetten bir kere kullanmıstım bebeğimin saçlarında değişik bir koku yaptı
Sevgiiduru Valla kızım 4 yasında doğduğundan beri dalin kullanıyorum saçları da mis gibi hiç bir şey olmadı çok şükür
inthequeue Dilek_Ersen Bize de hep dalin kullandı annelerimiz. Dalin yeni bir marka değil sonuçta ama instagramda muhendisinoğlu diye bir sayfa var orda da incelemişler içeriğini bir bak istersen
Shr1530 Dilek_Ersen ben minoris aldım pişik kremi sebamed losyon bebek yapı almadım bebeklerin gözeneklerini tıkıyor çünkü o yüzden bebek nemlendiricisi aldım sleepy yenidoğan ıslak mensil bu şekilde tamamladım almak isteyen olursa Stermar burun spreyi aldım
Seraparsln Dilek_Ersen bunlar kimyasal dolu ürünler 🤷 yesilmarka, Mustela, Naturalive, baby me, vs. Birçok temiz içerikli ürünler varken neden bu ikisinden. Birini almayı düşündünüz?
Seraparsln Dilek_Ersen bebekler hassastir kızların dediği gibi Instagram dan mühendisinoglu hesabına bakın derim en doğal ini hak ediyorlar 😊