Dilek_Ersen Kızlar merhaba ben ürün alıcam da karar veremedim sizce şampuan bebek yagı olarak dalınmı almalıyım yoksa uni baby mı tavsiyeleriniz nelerdir birde gumus kapak alıcam da sılverette normal var bıde xl olan var xl dha pahalı hangisini almalıyız
Tugce1803 Dilek_Ersen İkisi de değil. İnstagramda mühendisinoglu diye bir sayfa var ordan bakabilirsin temiz içerikli olanlara
inthequeue Dilek_Ersen Unibaby bilmiyorum ama Dalin içinde en çok kimyasal bulunan şampuan diye biliyorum
Defdef22 Dilek_Ersen ikiside değil bioderma mustela gibi temiz içerikli ürünlere bir bakın bence instagramda mühendisinoğlu diye bir sayfa var onu takip et canım
bilaloguzunannesi Dilek_Ersen mustela kullanıyorum miss kokusuda çok hoş bundan önce sebamed kullandım o da güzeldi bebeğim 3 aylık konak olmadı çok şükür
inthequeue Dilek_Ersen Bize de hep dalin kullandı annelerimiz. Dalin yeni bir marka değil sonuçta ama instagramda muhendisinoğlu diye bir sayfa var orda da incelemişler içeriğini bir bak istersen
Lazanne Dilek_Ersen ben dalin aldım. Gümüş kapakları da göğüsünüze göre tercih edin çok büyükse xl alın
aezgi Dalinle makyajımı yıkıyorum göz makyajını bebek sampuanları cok güzel temizliyor fakat hem gözümü yakıyor hem cildimi cok kurutuyor bebek markası ürünü olabilir ama bence kesinlikle kullanılmamalı
Busraata33 Dilek_Ersen uni baby al dalinden daha iyi ama daha iyi markalarda var chicco aldim ben gayet memnun herkes